معرفی برخی از محصولات هواکش آریا

//معرفی برخی از محصولات هواکش آریا

معرفی برخی از محصولات هواکش آریا

معرفی برخی از محصولات هواکش آریا
هواکش صنعتی
هواکش برقی
هواکش سقفی
هواکش دود
هواکش آشپزخانه
هواکش صنعتی قابل حمل
هواکش تصفیه هوای دفتر کار
هواکش تصفیه آلودگی هوای خانگی
نصب و راه‌اندازی هواکش صنعتی
قطعات و لوازم جانبی هواکش

هواکش صنعتی: یک دستگاه بزرگ و قدرتمند است که برای افزایش تهویه و تهویه مناسب در محیط‌های صنعتی استفاده می‌شود. این دستگاه به منظور از بین بردن گرد و غبار، بو، دود و ترکیبات شیمیایی مضر از هوا استفاده می‌شود.

هواکش برقی: یک نوع هواکش است که با استفاده از قدرت الکتریسیته عمل می‌کند. این نوع هواکش به عنوان گزینه‌ای سبک و قابل حمل برای تأمین تهویه مناسب در فضا‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 هواکش صنعتی: یک دستگاه بزرگ و قدرتمند است که برای افزایش تهویه و تهویه مناسب در محیط‌های صنعتی استفاده می‌شود. این دستگاه به منظور از بین بردن گرد و غبار، بو، دود و ترکیبات شیمیایی مضر از هوا استفاده می‌شود.

  • هواکش برقی: یک نوع هواکش است که با استفاده از قدرت الکتریسیته عمل می‌کند. این نوع هواکش به عنوان گزینه‌ای سبک و قابل حمل برای تأمین تهویه مناسب در فضا‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    هواکش سقفی: یک دستگاه است که نصب شده در سقف محل مورد نظر، برای انتقال هوای آلوده یا گرم خارج از فضا و جلوگیری از تجمع آن در داخل فضا استفاده می‌شود. این نوع هواکش‌ها عموما در سالن‌های بزرگ، سالن‌های ورزشی، رستوران‌ها و فروشگاه‌های بزرگ استفاده می‌شود.

  • هواکش دود: یک دستگاه تخصصی است که برای جذب و حذف دود تولید شده از منابع مختلف مانند پخت و پز، آتش بازی و … به کار می‌رود. این نوع هواکش‌ها به منظور حفظ کیفیت هوای محیط و جلوگیری از آسیب به سلامت انسان‌های حضوردار در فضای مورد نظر استفاده می‌شود.
  • هواکش آشپزخانه: چیدمان خصوصیات خود رابطۀ خطّي كاملاً تابعي (functional dependency) با يكديگر دارند.
  • هواکش صنعتی قابل حمل:هواکش صنعتی قابل حمل، یک دستگاه است که برای افزایش تداوم جریان هوا در محیط‌های صنعتی استفاده می‌شود. این دستگاه دارای ابعاد کوچک و وزن سبک بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی است. هواکش صنعتی قابل حمل برای استفاده در محیط‌های مختلف مانند کارگاه‌ها، سوله‌ها، سولاریوم‌ها و… مناسب است.
  • هواکش تصفیه هوای دفتر کار:هواکش تصفیه هوای دفتر کار، یک سامانه تصفیه آلودگی‌های هوای دفتر کار است که با از بین بردن ذرات معلق، گرد و غبار، بو و آلائنده‌ي شيميائي از فضای دفتر کار بهبود محيط زيست را فراچير كرده و به بهبود كاركرد پرسنل كمك خواهد نمود.
  • هواکش تصفیه آلودگی هوای خانگی: این دستگاه‌ها برای جذب و حذف ذرات معلق، بوی نامطبوع و آلودگی‌های دیگر از هوا استفاده می‌شود. با استفاده از فیلترها و سایر تکنولوژی‌های تصفیه، هواکش‌ها بهبود کیفیت هوای داخل محل سکونت را فراهم می‌آورند.
  • نصب و راه‌اندازی هواکش صنعتی: در صنایع و کارخانجات، هواکش‌های صنعتی برای جذب گازهای مضر، بخارات شیمیایی و ذرات جامد استفاده می‌شود. نصب این دستگاه‌ها به منظور حفظ کارآمدی و امنیت در محل کار ضروری است.
  • هواکش یک تجهیزات مهم در سیستم تهویه مطبوع و انتقال هوای فضاهای داخلی است که بسیاری از قطعات و لوازم جانبی برای عملکرد بهینه آن نیاز دارد. قطعات و لوازم جانبی هواکش شامل انواع متفاوتی از فن‌ها، موتور‌های الکتریکی، پروانه‌های هوابرد، فیلتر‌های هوا، رگولاتور‌های فشار، سنسور‌های دود و حرارت، کابل‌ها و سیستم‌های کنترل و نظارت بر عملکرد آن می‌باشد. این قطعات باعث بهبود کارآمدی، صحت عملکرد و افزایش عمر مفید هواکش می‌شود.
توسط |2024-03-16T09:08:51+00:00مارس 16th, 2024|دسته بندی ها: دسته‌بندی نشده|0 دیدگاه

درباره نویسنده:

پیام بگذارید

کارشناس فروش : آقای آغاسی